maandag 12 juli 2010

Een Katertje????

....Hoeft niet hoor! Nederland mag trots zijn op de tweede plaats, meer zat er niet in. De scheidsrechter floot erg on-engels, waardoor de wedstrijd een zooitje werd. Zeg nou eerlijk, waar de Jong rood had moeeten hebben en niet kreeg, gaf hij Heitinga een rode kaart voor 2 keer niks. 10 gele kaarten had Nederland niet verdiend, maar zelfs zonder die kaarten hadden we verloren, want Spanje was superieur.
Ik heb dit weekend weer een aantal hartjes en armbandjes gemaakt. Ben door mijn knieën heengegaan, waardoor ik weinig kon doen. Het vilten kan hoofdzakelijk zittend gebeuren en ik kan ermee ophouden wanneer ik wil. Foto's kunnen voorlopig niet geplaatst worden, want door de nieuwe schijf en de nieuwe PC loopt alles een beetje vertraging op. De installatie van verschillende programma's moet nog gebeuren, maaar nu het voetballen is afgelopen, zal daar meer tijd voor komen.
Groetjes en tot.....
Toch vandaag nog gelukt om een foto te plaatsen!! De kraaltjes zijn ook gevilt. Heel veel werk waar je vingers moe van worden, maar wel heel leuk!

Geen opmerkingen: