zondag 13 juni 2010

Tatarata...en weer een nieuwe volger!!!!


Welkom op mijn blog en hopelijk beleef je veel plezier van mijn blog!
Gisteren ben ik druk in de weer geweest met 2 sjaals, 2 armbanden en 1 ring.
Mijn handen waren gisterenavond helemaal week van het water en de zeep, maar na een was- en cremebeurt zag het er weer goed uit. Vandaag kan ik weer lekker aan de gang.
De planning is om de armbanden met kraaltjes te versieren en een schouderdoek te maken. Verder wil ik ook nog wat schilderwerk inlijsten, zodat ik een voorraadje krijg voor de kunstmarkt in augustus. Voor de liefhebbers van kunstmarkten:
Op zondag 29 augustus is er een kunstmarkt in het centrum van Sittard waar allerhande amateurkunstenaars hun werk aanbieden. Het geheel is in het kader van de Sint Rosa kermis, dus kinderen kunnen mee.
Ik ga snel mijn foto's plaatsen en aan dan lekker vilten.
Groetjes en tot..............

Geen opmerkingen: