maandag 7 juni 2010

gevilte bloemen weekend


Wat een fantastisch weertje was het dit weekend! Niet te geloven, het lijkt of er dan geen einde komt aan de dagen. Ik heb heel veel gelezen en ook nog gevilt.
2 sjaals en een bloem. Omdat 1 bloem ook maar alleen is heb ik hem met de andere 2 die ik al had gemaakt op de foto gezet. Is toch meteen een stuk gezelliger voor zo'n bloemetje. Zondag was het dacht ik windstil (vooral in de ochtend) dus alle spullen naar buiten en lekker in het zonnteje vilten, maar dat liep toch iets anders. Je merkt dan dat elk zuchtje wind er een te veel is. Met de ene hand spreide ik de wol op het bubbeltjesplastic en met de andere moest ik zorgen dat het niet wegvloog. Eigenlijk kom je dan letterlijk en figuurlijk handen te kort.
Maar na een tijdje hannesen is het toch gelukt om alles voor mekaar te krijgen.
Groetjes en tot....

Geen opmerkingen: