zaterdag 12 juni 2010

De allermooiste bloem die nog niet klaar is en....

allerhande viltwerk! Het is een druilerige zaterdag, te mooi om binnen te blijven en ook weer te slecht om naar buiten te gaan. Daarom maar besloten om mijn reacties nog eens te lezen en erachter gekomen dat er iemand is die ook graag zijn "onaffe bloem" wil laten zien, dus bij deze. Hij moet nog drooggevilt worden, maar door het harde werken zijn er 2 naalden gebroken en de wolwinkel gaat maandag pas weer open!

Verder heb ik gisteren geprobeerd een armband te vilten en dat is redelijk gelukt. Ik weet nu dat ik aan de hoekjes wat extra wol moet gebruiken, want anders gaat de armband er gewoon doorheen.

Verder ook nog een babytasje, waar een luier in kan, zodat je de luier niet los in je tas hoeft te stoppen. De strik moet nog vastgemaakt worden en er komt nog een naam op, maar dat laat ik in een latere versie zien.

Gisteren heb ik een heel bijzondere fotografe ontmoet. Haar werk kun je zien op:
www.dimmycrombeen.com, er staat nog maar een fractie van wat ze kan, maar het is zeker de moeite waard!
Ik ga eens beginnen met douchen en wat boodschapjes halen en dan is het vandaag echt weer om te gaan vilten, maar ja, voor de liefhebber is elk weer lekker om te vilten.
Groetjes en tot...

Geen opmerkingen: