maandag 31 mei 2010

foto stilte



Ja..... en toen ging de camera op vakantie. Zomaar zonder mij. Voorlopig kan ik dus geen foto's maken van mijn werkstukjes. Gisteren een tasje uitgeprobeerd. Het is nog niet helemaal wat ik ervan verwacht had, maar het idee is goed. Ga ik vanmiddag mee verder. Voor de rest ben ik druk met het repeteren voor de jaarlijkse middag in het WOCO. We gaan met z'n 3tjes een optreden van de Starsisters doen en dat vergt nogal wat choreografie! Vanavond ga ik met een buurvrouw een proeftaart bakken: lemon merengue pie! Ik hoop dat het goed lukt, dan moeten we er 8 bakken voor de grote dag. Als ik daarna nog tijd heb, wil ik nog proberen om vlindertjes te vilten. Dit wordt allemaal tentoongesteld als mijn camera weer terug is van vakantie.
Groetjes en tot....
PS: op de foto's kun je zien waar mijn camera naartoe is!!!!

Geen opmerkingen: