donderdag 3 februari 2011

Een heel bijzondere give away!

Het pakketje

de inhoud
Op Marion's  blog las ik dat zij dit boek van een vriendin kreeg. Ze beloofde het door te geven als het uit was. Gisteren kreeg ik het boek per post thuisbezorgd en ik ben er 's avonds meteen aan begonnen.
Nu komt mijn vraag:
Wie heeft interesse om het boek ná mij te lezen?
Heb je er wel zin in en wil je het boek daarna weer doorgeven aan iemand anders, laat dan een berichtje achter onder dit blogje. Je maakt dan kans om het boek toegestuurd te krijgen.
Vandaag ga ik zelf de sjaalSWAPsjaal afmaken, want 6 februari is de verzenddatum, maar omdat het postagentschap bij Super de Boer niet op zondag open is, moet ie zaterdag op de post. Voor de rest wordt vandaag een lekkere ik doe niks waar ik geen zin in heb dag!
Groetjes en tot.....:)

10 opmerkingen:

hannie zei

Leuk idee. Toevallig heb ik bijna een boek uit van dezelfde schrijfster."De zwaluw en de "kolibri" Ook erg mooi.Lijkt me leuk om het ook te lezen. Maar het moeten zeker wel blogbezitters zijn?

"MOI" Freubel zei

Wat aardig dat dit elkaar gegund word ! Echt een leuk idee !
Wij photoshoppers doen dat onderling met elkaar dmv ATCtjes door te mailen.
Die kan men dan uitprinten om er zo (voor eigen gebruik) wat mee te freubelen.
Ik ben er soms zo verbaasd over wat men met mijn plaatjes maakt.
Echt kicken. LOL
Succes met je sjaal hè. Dat wordt nog een race tegen de klok :)
En veel leesplezier !!
Groetjes Rian

Viltalakim zei

fijne dag,
Ik heb ook zo'n doe waar je zin in hebt dag:)

Tante Tuut zei

Ik hou van de boeken van Montefiore, het is mijn winters leesvoer. Tot nu toe blijft mijn favoriet "De Franse tuinman".
Geniet van je boek en laat je lekker meevoeren naar Zuid-Afrika.
Groetjes van Trudis

marion zei

fijn dat het goed is aangekomen.

cri-cri zei

ik wil wel ruilen als je me je voorkeuren zegt en dan geef ik dit boek ook weer door :-) misschien een idee om een maandelijkse ruildag in te lassen, via onze blogjes ...wil dat wel op mij nemen als er kandidaten zijn ...doe zelf net ook mee aan een boekswap in Nederland...

pauline zei

Ik zie dat je weer thuis bent. Was het leuk bij Patty? Ik zal straks eens bij haar "langs" gaan.
Het boek wil ik wel na jou lezen (scheelt natuurlijk verzendkosten, hihi).
Ik stuur je zometeen nog een PB.
groetjes,

Marion zei

Wat een leuk idee!
Helaas kom ik weinig aan lezen toe. Tja, je kan niet alles he. Op vakantie wil ik wel lezen. Dus als het boek wordt doorgegeven, kan ik misschien tegen juli reageren, ha ha ..... (voor de duidelijkheid, ik doe dus niet mee!!!)

Cash en Els zei

Zeker een leuk idee, ik ken dit boek nog niet. Ik heb bijna alle S. M. gelezen. Zo'n heerlijke schrijfster, lekker ontspannen lezen.

Groetjes, Els

Janny zei

Een mooi initiatief, hoe bedenk je zo iets...? Ik lees niet veel, concentratieproblemen, dus je mag mijn beurt voorbij laten gaan.
groetjes, Janny