vrijdag 8 oktober 2010

Give away

Omdat er meer dan 4000 bezoekers op mijn blog zijn geweest....hahahahaha, nee hoor!
Zomaar, omdat ik er zin in heb: 3 give aways.


Zwart-wit gevilte ketting met kralen.


Turkoise gevilte ketting met kralen.


Rose gevilte ketting met kralen en fietsband.

Als je een berichtje achterlaat, maak je kans om 1 van deze kettingen te winnen.
De actie geldt tot en met 20 oktober en de 21e maak ik de winnaars bekend via dit blog. De winnars zal ik mijn email toesturen, zodat ik de give away naar hun toe kan sturen. Groetjes en tot....Riet

18 opmerkingen:

MaksiTaksi zei

Via Aart kwam ik hier. En wat een LEUKE blog heb je! En ook nog eens een give away. Nou ik vind ze alledrie keileuk. Succes met je blog en ik kom snel weer eens bij je langs.

Lieve groetjes

Marion zei

Hoi Riet,
Wat leuk zo'n give away! De blauwe kan ik helaas niet zo goed met de inhoud van mijn kledingkast combineren, maar een van de andere twee kettingen is zeker welkom om mijn kettingcollectie aan te vullen. En - als dat misschien helpt om mij als winnaar uit de bus te halen - ik wil de ketting best wel komen halen hoor! Die 10 km rijden heb ik er wel voor over!
Maar ik wil je niet beinvloeden want ik gun al je bloglezers zo'n mooie ketting. Groetjes, Marion

JOS zei

Hallo Vilterietje,
Via Aart's blog (hij is mijn quiltvriend en ik volg hem dagelijks) kom ik op jouw blog, omdat ik benieuwd was naar je 4-regelig gedichtje. Mooi gezegd ! Ook ik ben woordeloos en moet steeds aan Isa denken. Haar ken ik vooral van het begin van GTST en toen was ze zo'n vrolijke meid. Verdrietig, maar ik zag een reportage met Anthonie van 2007 en het is ook verschrikkelijk als je zo'n ziekte hebt!!! Dat hij rust in vrede.

Het bracht mj dus op een super moment op jouw blog en.... nu ik hier toch ben: ik vind je blauwe wel leuk. Snap er geen biet van dat die ketting vervilt is, maar zal je eens vaker volgen want ik vind je hoedjes énig.
Mocht je iets meer over mij willen weten, dit is mijn website (ben nog niet zo'n held op de computer): www.quilthoofd.nl
Lieve groetjes en succes met je hobby,
JOS.

geni zei

Sinds kort volg ik een vilt cursus (nat en droog) en ik vind het zo leuk om te vilten!
Wat ik tot nog toe heb gedaan is een steen en zeepjes vervilten (inpakken in vilt), kralen en een naaldenkussentje maken. Volgende les ga ik 3D leren werken en onder andere een bloem maken.
Je kettingen zijn erg mooi geworden en ze passen allemaal wel bij mijn garderobe!

Janny zei

Je hebt een leuke blog. De kettingen vind ik prachtig, zelf heb ik nog nooit gevilt, maar het lijkt me heel leuk om te doen. Wij zijn dit jaar ook in Schotland geweest, inderdaad een schitterend land!

Anneke zei

Jij bent ook 1 van mijn favoriete waarvan ik altijd de Blog leest!!
Ik vind je werk altijd heel leuk om te zien ook je kettingen zijn geweldig!!Succes met het kiezen van winnaars ik hoop dat je ook aan mij denkt...

Groetjes Anneke

Patty Biermans zei

Wat een leuke kettingen heb je gemaakt. Ik zou graag in aanmerking kome voor de turkoise ketting. Vind ik heel bijzonder.
Ja, ik ben ook helemaal kapot van het bericht van Anthonie. Ben helemaal verdwaasd op de bank gaan zitten. Je gedichtje verwoord preces wat ik voel. groetjes, peebee

Bietje zei

Al langer bewonder ik je kettingen. En nu kan ik ze winnen. Natuurlijk waag ik graag een kansje. Dus bij deze. Duimen jullie ook voor mij?

Irene zei

Dat is geweldig, wat een leuke give away.Ik doe graag mee in deze verloting.
Groetjes Irene

Hannie zei

Alweer zo'n prachtige "hals"werkjes! Leuk als ik er een zou winnen,ben niet kieskeurig wat de kleur betreft! Maar zonder deze leuke geste kijk ik toch iedere keer op je veelzijdig blog!

Anoniem zei

Alle drie mooi.
Maar zelf zou ik de bovenste kiezen.

Niet om deel te nemen aan je
mooie geste, want deze opa blijft anoniem.

Succes.

Uvi

marion zei

Al een poosje volg ik jou op je blog en nu toch maar eens een reactie, want met zo'n mooie ketting wil ik wel pronken. Je viltwerk vind ik geweldig mooi en zeer inspirerend, fijn dat je het met ons wilt delen.

Cash en Els zei

Dag Riet, lees net je blog over je give away. Natuurlijk wil ik daar aan mee doen ;-))

Leuk dat je bij Kim bent langs geweest, zo op haar blog te zien maakt zij ook mooie dingen.

Mijn hoofd borrelt van de ideen na een weekje Turkije.

Morgen mn kamer opruimen en dan lekker aan de slag.

Lieve groet, ---Els

Anoniem zei

Via Aart kom ik op je blog, wat heb je een leuke en originele give away. Ik vind de turquoise en de zwart/witte ketting het mooist, ik doe graag mee aan de verloting.
Succes met alles wat je doet!
Groetjes, Mariam

Rian zei

via je pincushionswap kwam ik hier terecht en ik vond je give-away. Wat een leuke kettingen heb je gemaakt. Vooral die combinatie met een fietsband vind ik grappig.

Ik doe graag mee metje verloting.

Rian zei

via je pincushionswap kwam ik hier terecht en ik vond je give-away. Wat een leuke kettingen heb je gemaakt. Vooral die combinatie met een fietsband vind ik grappig.

Ik doe graag mee metje verloting.

dorie zei

Wat leuk dat je een bezoekje hebt gebracht aan mijn blog en zo te zien zit je zelf ook niet stil. Dit is een leuke actie met een prachtig kado. Ik doe graag mee en zal me aanmelden als volger. tot blogs, Dorie

Inge Slaats zei

Nou Riet, door jouw reacties op mijn blog kwam ik hier en hoewel ik niet alle foto's kan zien (sommige hebben alleen een kruisje links boven en kan ik niet openen) heb ik toch genoeg gezien om een oordeel te vellen, hihi..... Echt een grapje hoor, niks oordeel vellen. Ik vind dat je hartstikke mooie dingen maakt. Deze kettingen zijn helemaal mijn smaak. Ik ben dol op kettingen en sjaaltjes en zo. Ik zal morgen eens wat uitgebreider hier rondkijken, maar jouw verwijzing naar deze Give Away laat ik niet aan mijn neus voorbij gaan. Ik waag nog snel een kansje.

Dag Riet, leuk dat we elkaars blog nu kennen (al was de reden dat je voor het eerst bij mij kwam minder leuk, namelijk de zieke Jayden)

Groetjes,
Inge